.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان در ۲۱ شهر استان مازندران برپا شد؛
خروش انقلابی مردم دیار علویان در حمایت از امنیت و اقتدار
شمال نیوز: مازندرانی‌ها صبح امروز یکشنبه با راهپیمایی علیه اغتشاش‌ات آشوب‌های اخیر، ضمن حمایت از اقتدار و امنیت کشور، انزجار خود را نسبت به دشمنان ایران اسلامی اعلام کردند.
خروش انقلابی مردم دیار علویان در حمایت از امنیت و اقتدار

به گزارش شمال نیوز، طبق برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، راهپیمایی امنیت و اقتدار در ۲۱ شهر استان برگزار شد و آحاد مردم با حضور پرشور و یکصدا و همدل  همسو با اقتدار و امنیت شعار سر دادند.

در ساری مرکز مازندران هم راهپیمایی از ساعت ۹ صبح با حضور پرشور مردم و با شرکت استاندار و نماینده ولی فقیه در استان مازندران  از میدان شهید قاسمی این شهر شروع شد و به سمت  امامزاده یحیی (ع) این شهر ادامه یافت.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، آقا اگر فرمان دهد - ملت سر و جان می دهد، مرگ بر فتنه گر  و مرگ بر آشوب طلب انزجار خود را از حوادث اخیر در کشور اعلام کردند.
همچنین مردم ساری در این راهپیمایی از دستگاه قضایی درخواست کردند تا هر چه سریع تر پرونده آشوبگران را بررسی و اخلاگران امنیت و آسایش مردم را به سزای اعمالشان برسانند.

آنان در شعارهایشان اعلام کردند که ملت ایران همواره پیرو رهنمود های مقام معظم رهبری مقابل هر گونه آشوب و فتنه ایستدگی کرده و اجازه نخواهند داد عده ای قلیل اصل نظام را زیر سئوال ببرند و به رغم این که با فشار جدی اقتصادی و معیشتی مواجه هستند، آگاه‌تر از گذشته در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی پای این نظام قرار دارند.

شرکت کنندگان راهپیمایی در طول مسیر با در دست دادن شعار نوشته‌هایی با عناوین مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر فتنه گر ، مرگ بر آشوبگران  و مطیع امر رهبریم ، انزجار خود را از فرصت طلبان و حمایت خود را از ولایت فقیه اعلام کردند.

در پایان این راهمپیمایی بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران بیانیه اقتدار و امنیت حمایت از  رهنمود های مقام معظم رهبری قرائت شد./ ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.